- Directeur Operations
- Internationaal: Hardware productmanagement, Inkoop, Warehouse, Assemblage en Reparatie
- Nederland: Installatie-, Onderhoud-, Service- en Customer Service van parkeeroplossingen
- Voor de Veiligheidregio’s Haaglanden & Hollands Midden
- Programma Manager van de herhuisvesting Gezamenlijke MeldKamer (GMK 112) & LMS Aansluitproject
- Sr. Contract- en Partnermanager voor het contract tussen VodafoneZiggo en Liberty Global
- Program Manager Quality by Design
- Change Management Programma met als doel: implementeren Voice of the Customer in design-, built- en maintenance processen
- Integratie Manager Operations & Support
- Integratie en management van Service Delivery & - Support na een fusie
- Is nu Gamma Communications
- Phonehouse - iCentre - Optie1
- Chief Operations Officer
- Supply Chain & Warehousing, Customer Loyalty, Inkoop, Productmanagement, ICT, Security, Apple repair
- Advies aanvraag en onderhandelingen met OR in verband met een surséance
- BID manager aanbestedingstraject voor de outsourcing van forward- en reversed logistics.
- Gebruikersacceptatie-project voor de introductie van een ERP systeem.
- Implementatie vernieuwde telecom afdeling in 15 Media Markt winkels
- Integratie van processen, systemen en organisaties van twee distributeurs, naar aanleiding van een fusie.
- Ontwerp en implementatie efficiencyprogramma voor de retourgoederenstroom van retail naar distributeur.
- Ontwikkeling en implementatie van een hospitality programma voor ondersteunende diensten.
- Ontwikkeling en implementatie van een infectiepreventieproces.
- Ontwerp & implementatie van de fullfilment- & logistieke processen voor de introductie van Ziggo Mobiel incl. de migratie van 3000 Ziggo medewerkers van een externe operator naar Ziggo mobiel.
- Ontwikkeling en implementatie projectmanagement methodiek.
- Professionalisering facility management (schoon, veilig en goed onderhouden).
- Ontwikkeling en implementatie van een Worldwide 24/7 service & aftersales proces voor dealers en retailers.
- aansturing in- en uitgaande goederen en reparatie afdelingen van verschillende merken.
- Bid manager voor de aanbestedingen van het logistieke en reparatieproces voor een Nederlandse mobiele operator (geen contract gekregen)
- Contractmanagement en performance improvement voor een outsourced call centre.
- Ontwikkeling en implementatie van programma-, proces- en kwaliteitsmanagement.
- Outsourcing van het mobiele netwerk aan externe leverancier (plan - build - maintain).
- Herontwerp en implementatie contractmanagement voor werkplekautomatisering.
- Executie van de insourcing van de customer care afdeling, inclusief callcenter.
- Introductie nieuw distributiemodel parallel aan de GSM introductie t.b.v. versnelling van de marktontwikkeling en vergroting van het marktaandeel.
- Ontwikkelen van externe distributiekanalen voor KPN-producten en diensten.