Klanten&Projecten

  • Directeur Operations
  • Internationaal: Hardware productmanagement, Inkoop, Warehouse, Assemblage en Reparatie
  • Nederland: Installatie-, Onderhoud-, Service- en Customer Service van parkeeroplossingen
  • Voor de Veiligheidregio’s Haaglanden & Hollands Midden
  • Programma Manager van de herhuisvesting Gezamenlijke MeldKamer (GMK 112) & LMS Aansluitproject
  • Sr. Contract- en Partnermanager voor het contract tussen VodafoneZiggo en Liberty Global
  • Program Manager Quality by Design
  • Change Management Programma met als doel: implementeren Voice of the Customer in design-, built- en maintenance processen
  • Integratie Manager Operations & Support
  • Integratie en management van Service Delivery & - Support na een fusie
  • Is nu Gamma Communications
  • Phonehouse - iCentre - Optie1
  • Chief Operations Officer
  • Supply Chain & Warehousing, Customer Loyalty, Inkoop, Productmanagement, ICT, Security, Apple repair
  • Advies aanvraag en onderhandelingen met OR in verband met een surséance
  • BID manager aanbestedingstraject voor de outsourcing van forward- en reversed logistics.
  • Gebruikersacceptatie-project voor de introductie van een ERP systeem.
  • Implementatie vernieuwde telecom afdeling in 15 Media Markt winkels
  • Integratie van processen, systemen en organisaties van twee distributeurs, naar aanleiding van een fusie.
  • Ontwerp en implementatie efficiencyprogramma voor de retourgoederenstroom van retail naar distributeur.
  • Ontwikkeling en implementatie van een hospitality programma voor ondersteunende diensten.
  • Ontwikkeling en implementatie van een infectiepreventieproces.
  • Ontwerp & implementatie van de fullfilment- & logistieke processen voor de introductie van Ziggo Mobiel incl. de migratie van 3000 Ziggo medewerkers van een externe operator naar Ziggo mobiel.
  • Ontwikkeling en implementatie projectmanagement methodiek.
  • Professionalisering facility management (schoon, veilig en goed onderhouden).
  • Ontwikkeling en implementatie van een Worldwide 24/7 service & aftersales proces voor dealers en retailers.
  •  aansturing in- en uitgaande goederen en reparatie afdelingen van verschillende merken.
  • Bid manager voor de aanbestedingen van het logistieke en reparatieproces voor een Nederlandse mobiele operator (geen contract gekregen)
  • Contractmanagement en performance improvement voor een outsourced call centre.
  • Ontwikkeling en implementatie van programma-, proces- en kwaliteitsmanagement.
  • Outsourcing van het mobiele netwerk aan externe leverancier (plan - build - maintain).
  • Herontwerp en implementatie contractmanagement voor werkplekautomatisering.
  • Executie van de insourcing van de customer care afdeling, inclusief callcenter.
  • Introductie nieuw distributiemodel parallel aan de GSM introductie t.b.v. versnelling van de marktontwikkeling en vergroting van het marktaandeel.
  • Ontwikkelen van externe distributiekanalen voor KPN-producten en diensten.